miercuri, 12 ianuarie 2011

... un gand ...


Zorii zilei au iesit din camara lor si-mi spun "Buna dimineata"
Pasarele s-au oprit la ferestra mea si-mi canta "Buna ziua!"
Vantul care adie prin fereastra deschisa imi mangaie parul si fata zicandu-mi: "Sa-ti fie buna inima, fiinta omeneasca!"
Ceata ce coboara peste tot imi umezeste ochii:"Primeste lumina calauzitoare pentru aceasta zi!"-imi spune.
Imi ridic ochii-nlacrimati  spre cer si coplesita de atata atentie:
"Multumesc Tata ca ai ingaduit inca o zi pe acest pamant ca ochii mei sa vada bunatatea-Ti mare si sa-Ti simt indurarea-Ti binecuvantata. O iau inaintea zorilor si strig:"Multumesc de Izvorul de viata din care beau, de Painea cea de toate zilele, de ziua pe care ai pregatit-o pentru mine, pacatoasa, multumesc de rugaciunea celor care ma iubesc. Multumesc de frati care-I folosesti pentru ridicarea si propasirea mea, Doamne binecuvanta-i. Multumesc de binecuvantare si multumesc de incercare, de suferinta prin care Tu ma desavarsesti. Multumesc, multumesc, multumesc."
O iau inaintea stragerilor de noapte, si deschid ochii ca sa ma adancesc tot mai mult in Cuvantul Domnului.
Buna dimineta Doamne Dumnezeul meu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

HTML