Furaciuni

Viata si activitatea lui Charles Haddon Spurgeonde G. Holden Pike

 [În toamna anului 1874], o trecere-la-arme pe tema fumatului a avut loc între Spurgeon şi un Dr. penticostal. . . . Acesta din urmă a fost primit ca un frate predicator la capela şi ca un oaspete de la Clapham. După ce a vizitat continentul, Tabernacolul a fost revizuit. "Cu acest prilej Spurgeon l-au invitat să împartă predica, propunand ca unu  să stabilească doctrina, şi că celelalt să închidă prin aplicarea şi ilustrea subiectului.  Fără să se gândească dincolo de exemplificarea subiectului legat de lupta propie cu  trabucul.  Spurgeon, ca un fumător, a depus cererea personal, şi, atunci când fratele aşeză, imediat au apărut şi combătută ceea ce a fost spus "1 Poate cea mai grafică a ceea ce a avut loc în Tabernacolul, cu toate acestea, a fost dat de. un ziar dimineata: - 

"Duminica trecută seara, la Metropolitan Tabernacle, pe merit populare, fără îndoială, binevoitor, şi eminamente perspicace Spurgeon a predicat o predică cu privire la păcătoşenia de mic păcatele-un subiect favorit oarecum printre clerici Nonconformist, şi pe care, sub titlul de "Vulpile Little," unele curios să-predici au fost scrise de către doamna Harriet Beecher-Stowe   "Esenţa discursului Spurgeon a fost că indulgenţă obişnuită în păcatele mici duce la comiterea de mare celor-o poziţie în aplicare de către unul dintre cele mai faimoase divinuri limba engleză în ilustraţia de" băiat care se joacă cu zornăie diavolului. "

"La sfârşitul predicii sale utile ministru a introdus un preot american care, a spus el, era nerăbdător să adreseze câteva cuvinte adunarii. Acest domn reverend a " îmbunătăţit oportunitatea "criticand cu înverşunare păcatul  fumatului, mai ales în sub formă de trabucuri, şi a spus ascultătorilor săi cum a luptat şi a luptat împotriva obiceiul vătămător, şi cum la urma, prin binecuvântarea şi cu sprijinul Providenţei, el a cucerit dependenta sa de a buruienilor.

"Apoi,  Spurgeon  cu umor liniştit, a senmnalat că el nu ar permite adunarii să se desparta fără a le spune că el nu a considerat fumat a fi un păcat, şi că, prin harul lui Dumnezeu, el spera să se bucure de o trabuc bun înainte de a merge la culcare în acea noapte.

"Afectare ar trebui să discearnă nu ireverenţă în încheierea de aceste remarci Ar trebui sa fim recunoscatori pentru toate lucrurile;. Şi în observarea că speră să se bucure de un trabuc prin harul divin, dar el a fost un ecou pietatea natural de Charles Lamb, care a întrebat de ce nu trebuie să ne spune că harul înainte de a merge la o plimbare în domenii, precum şi înainte şi după carne Dr. Johnson a spus graţie înainte de a începe "Rambler";   şi dacă Spurgeon fi un fumător, adaugă el doar un alt nume şi cel mai excelent la catalogul lung de divinuri distins în limba engleză a Infiintata şi Bisericile divergente care s-au solaced cu care buruienilor indian "2.

Problema a fost discutată pe larg atât în ​​ziare şi în cercuri private, şi ca fraza "Fumatul interzis spre slava lui Dumnezeu" a devenit asociat cu numele său, Spurgeon a adresat o scrisoare de Daily Telegraph, cu o vedere de împrăştiere orice neînţelegere care ar putea apărea . Pastor al Cortului a scris:

"Am fi contrazisă cu totul şi cel mai pozitiv la afirmaţia că la fumul de tutun este în sine un păcat. Ea poate deveni, astfel, ca orice acţiune indiferent altele pot, ci ca o acţiune este nici un păcat." Împreună cu sute de mii de meu urmaţi Creştinii-am fumat, şi, cu ei, eu sunt sub condamnarea de a trăi în păcat obişnuită, în cazul în care anumite acuzatorii sunt a fi crezut.  Aşa cum nu aş trăi cu bună ştiinţă, chiar şi în cea mai mică încălcare a legii lui Dumnezeu, şi a păcatului în încălcarea legii, nu voi proprie de păcat atunci când eu nu sunt conştient de ea.

"Nu este în creştere până în societate un sistem de fariseică care se adaugă la poruncile lui Dumnezeu preceptele de oameni; la acest sistem nu va aduce pentru o oră conservarea libertăţii mele pot aduce asupra-mi upbraidings de mulţi oameni buni, şi. sneers de auto-neprihănit, dar eu va răbda atât cu seninătate, atâta timp cât mă simt clar în conştiinţa mea înaintea lui Dumnezeu.
" Fumat la slava lui Dumnezeu "Expresia picioare are doar un sunet bolnav, şi eu nu justifică acest lucru, dar în sensul în care l-am angajat eu încă mai stau să-l Nici un creştin nu ar trebui să facă ceva în care el nu poate glorifica. Dumnezeu. şi acest lucru poate fi făcut, conform Scripturii, în mâncare şi de băut şi acţiuni comune de viaţă. 

"Când am găsit dureri intense eliberat, un creier obosit alinat, şi somn linistit, reconfortant obţinute printr-un trabuc, am simţit recunoscător lui Dumnezeu, şi au binecuvântat Numele Lui, aceasta este ceea ce am vrut sa spun, şi în nici un caz am folosit cuvinte micute, sacre. 

"Dacă prin fumat am pierdut o ora din timpul meu, dacă am avut stinted darurile mele pentru cei săraci, dacă am avut prestate mintea mea mai putin viguroasa-am încredere că ar trebui să văd vina mea şi abate de la ea, dar cine mă tarifele cu aceste lucruri trebuie să aibă nici un răspuns, dar iertare meu.

"Am spus că mărturisire meu deschis va diminua influenţa mea, şi răspunsul meu este că, dacă am câştigat nici o influenţă prin intermediul fiind gândire diferit de ceea ce sunt, eu nu am dori să-l păstreze. Voi face nimic pe ascuns, şi nimic despre care am o îndoială.

 ["Îmi pare rău că cel mai proeminenta a fost dat la ceea ce mi se pare o chestiune atât de mici şi ultimul lucru în gândurile mele ar fi fost menţionat de ea de la amvon, dar am fost pus într-o astfel de poziţie că eu trebuie să fie prin tacerea mea pledeze vinovat la care trăiesc în păcat, sau altfel aduce în jos la meu nefericit sine mustră feroce a avocaţilor anti-tutun prin vorbind cinstit. Am ales aceasta din urmă, şi, deşi eu sunt acum tinta pentru aceste fraţi vrednici, aş îndura mai degraba aspra lor condamnare decât ascunzisurile a ceea ce nu am putut justifica, şi câştiga imunitate din partea criticii lor prin depunerea tamely a fi perceput cu păcatul într-o acţiune care permite conştiinţa mea.] " 

Printre nefumatorii care nu a avut nici simpatie cu Spurgeon în această controversă fumatul era prietenul predicator vechi, James Clarke, care a remarcat în lumea creştină: "Pentru a ne acest tutun parazit este un martiriu de zi cu zi, şi am putea dori cu ardoare ca fiecare creştin profesor, în orice caz, nu simt nici o dorinta de a se deda la un obicei ... care este fără îndoială cel mai distructiv înfricoşat atât la trupurile şi sufletele a zeci de mii de tinerii noştri "3.

NOTE 1. "George F. Rusalii, DD: o fişă biografică," pp. 76, 77.
2. Daily Telegraph-, 23 septembrie 1874.
3. Citat în "Problema tutun," de Meta Lander, a treia ed., Boston, Massachusetts, 1885, p. 185. Pe aceeaşi pagină a acestei cărţi următoarele este de asemenea dat, raportul pe care Spurgeon au renunţat la fumat fiind, desigur, destul de incorecte, pentru a continuat obiceiul până depăşit de ultima sa boală:  - "Neal Dow, care a fost în Anglia, la momentul afacerii Spurgeon-Penticostal, relatează că el a fost curând după un oaspete într-o familie în care problema a venit tatăl ia spus că, prin muncă lungă şi dureroasă fi avut obţinut o. promisiunea de la fiul său, care era un mare fumător, să renunţe la obiceiul, şi că a păstrat promisiunea lui până declaraţia mare predicator lui, "Eu trebuie să merg acasă şi fum în cele mai bune trabuc am ajuns la slava lui Dumnezeu.  "După aceasta sa întors la trabuc său, spunând că exemplul lui Spurgeon a fost destul de bun pentru el. Chiar şi un cleric invocă, în scuza pentru obiceiul lui, că Dl. " Spurgeon, cel mai mare predicator din lume, fumeaza. " De atunci, în cazul în care raportul vorbeşte adevărat, acest "cel mai mare predicator" şi-a abandonat trabucul lui, nu, pentru ca ne dorim făcuse ani în urmă, de la principiul religios, ci pentru că el a fost condus de către influenţa dăunătoare asupra stării sale de sănătate. " 

Două Anecdote Mai multe despre Trabucuri lui Spurgeon

De la Williams William, Charles Haddon Spurgeon: Amintiri personale (London: Society tractului religioase, II), 30-32.

Toată lumea ştie că Spurgeon acum şi, din nou sa bucurat de un trabuc.  Nu este o caricaturi câteva reprezentat-l fumat o ţeavă, dar el nu a folosit niciodată o conductă de toţi aceşti ani l-am cunoscut. Răspunsul său abil la domn, care "a auzit el afumat, dar nu cred că ar putea să fie adevărat", şi a cerut Spurgeon să-l satisface, este o alegere:  "Am cultiva florile mele şi-mi arde buruieni."  "Bucurându-se de batranetea dvs." din nou, domnule! " a spus George , Spurgeon a încercat şi de încredere, slujitor, o zi când stăpânul său a fost aprinderea unui trabuc. 

"Eu  pot face fără să-mi" bacca "o afacere bună mai uşor decât vă puteţi, George,", a spus maestrul.

"Nu pot sa cred că puteţi, domnule."

"Foarte bine, George, nu fuma din nou, până când am face."

"De acord, domnule."

O saptamana a trecut-o două săptămâni. Slaba vechi George a fost pe moarte pentru pipa. Unul a fost solicitat să intervină cu care maestrul George s-ar putea să li se permită să-l aibă.

"Nu, nu!" a declarat domnul Spurgeon. "El a făcut o afacere; să-l stick la el." În cele din urmă George a fost permis să fumeze, dar Spurgeon nu au avut un trabuc de luni de zile după aceea. . . .



În timp ce Spurgeon  locuita la Nightingale Lane, Clapham, a fost organizatao excursie de o zi  de către unua dintre clasele de tineri de la Tabernacol. Frână cu excursionişti a fost pentru a apela pentru al Preşedintelui în drumul lor spre mijlocul-Surrey.


A fost o dimineata frumoasa devreme, iar oamenii au ajuns în mare băuturi spirtoase, ţevi şi coborârea trabucuri, şi aşteaptă cu nerăbdare să o zi de bucurie neîngrădit. Spurgeon a fost gata de aşteptare la poarta. El a sărit în sus la caseta de-loc rezervat pentru el, şi rotund caută cu o expresie de uimire, a exclamat: "!? Ce, domnilor Nu ţi-e ruşine să fi fumat atât de devreme"

Aici a fost un amortizor! Spaimă a fost pe fiecare faţă. Pipe şi trabucuri unul câte unul eşuat şi abandonat de vedere. Când toate au dispărut, a ieşit preşedintelui trabuc la caz. El a aprins şi afumat departe seninătate. Bărbaţii se uită la el uimit. "Am crezut că ai spus că ai obiectat la fumat, Spurgeon?" o aventura.

"Oh, nu, eu nu am spus că a obiectat am întrebat dacă nu au fost ruşine,. Şi se pare au fost, pentru că au pus toate conductele lor de departe." Pe fondul râsete ţevi reapărut, şi cu pungile de fum partidului a mers pe vesel.

 

Cele mai mari găuri rotunde din lume. Unele gaura făcută de către gaura naturale, dar unele făcute de om.

1. În inima deşertului Karakum din Turkmenistan Darvaza gazeleunul crater sau The Burning Gates, emana o lumina stralucitoare care poate fi văzută de la kilometri distanţă în timpul nopţii.
 
img 2524 pictures
img 2526 pictures
img 2531 pictures

 2.Kimberley Diamond Mine (de asemenea, cunoscut sub numele de Big Hole) deţine titlul (în litigiu) pentru ca este ca mai mare  gaura din lume, sapata cu mana. De la 1866 - 1914 50000 mineri au săpat groapa cu tarnacoape şi lopeţi, obţinând 2,722 kg de diamante.

798px open pit mine pictures



3. Barajul Monticello este un baraj în  California, Statele Unite ale Americii, cel mai remarcat pentru marele deversorul circular, cu o rată de 48400 metri cubi pe secundă.


awesome photos07 pictures


4. Bingham Canyon Mine este o mina de cupru in munti Oquirrh, Utah.
Este de 0,75 mile (1,2 km) adâncime, 2,5 mile (4 km) lăţime.
Acesta este cel mai mare  excavare provocata de om din lume. (Sursa: CRIENGLISH.com / china.org.cn)

800px bingham canyon april 2005 pictures
xin 5220306052034578325066 pictures


5. Great Blue Hole este o scurgere subacvatic în largul coastei Belize. Gaura este de peste 1.000 de metri  si 400 de metri adâncime. A fost format ca o pestera de calcar în timpul ultimei ere glaciară.

2332215780102347975s600x600q85 pictures
2635374480102347975s600x600q85 pictures


6. Mirny Diamond Mine este 525m adâncime şi are un diametru de 1200m. Acesta a fost prima şi una dintre cele mai mari mine de diamante  în URSS. Ea este acum abandonat. În timp ce acesta era încă operaţional, ar fi nevoie de două ore pentru a conduce camioane de sus în jos a minei.


24 big pictures
38 big pictures


80 big pictures
xin 1720306052039671179988 pictures



6. Mina Diavik este o mină în teritoriile nord-vest a Canadei. Mina (deschisa în 2003) produce 8 milioane de carate sau aproximativ 1,600 kg (3500 lb) de diamante în fiecare an.

diavik diamond mine pictures

xin 1720306052039812290489 pictures



8. La data de 26 februarie 2007, o scurgere adanca de 300 de  picioare  a înghiţit o duzină de case în Guatemala. Scurgere a fost provocate de ploile şi un flux de canalizare subteran.

070226 sinkhole photo1 pictures

xin 172030605203995310020101 pictures


9. Pipe Udachnaya este o mina de diamante din Rusia. Proprietarii   minei au încetat operaţile în 2010 - în favoarea minierei subterane. Mina a fost descoperit în 1955 şi este de peste 600 de metri adâncime.
800px udachnaya pipe pictures


10. Chuquicamata este o mină de cupru o groapă deschisa în Chile. Este are cea mai mare producţie totală de cupru din lume - deşi aceasta nu este cea mai mare mina de cupru. Ea este de peste 850 de metri adâncime.
800px chuquicamata panorama pictures
xin 18203060520391402561911 pictures


russell d. moore
Am fost avertizat că social media ne poate distrage atenţia, scurta se întinde atenţia noastră, ne deconectaţi de la relaţiile din viaţa reală. Acum, un nou studiu sugereaza ca te-ar putea fi, de asemenea, facandu-ne mizerabil. Bănuiesc că e ceva la aceasta, şi nu este vorba doar despre Facebook. Este vorba despre bisericile noastre.
 revista Slate citează o lucrare într-o revistă de psihologie socială, care a început cu o observaţie cu privire la modul în care elevii colegiu simtit mai abătut după logarea pe Facebook. Nu a fost ceva întristător despre "parcurgerea fotografiilor altora" atractiv, BIOS-ul realizat, şi statutul chipper actualizări
"Starea de spirit studenţilor" s-au întunecat, deoarece ei au crezut toată lumea a fost mai fericit decât sunt.
 Jurnalist Libby Copeland speculează că te-ar putea "avea o putere speciala pentru a ne face mai trist şi mai singur." Cum poate fi aceasta, totusi, atunci cand te este, în general, ei bine, fericit, plin cu feţe zâmbitoare şi familiile frumos? Ei bine, asta e doar punctul de
Prin prezentarea celor mai plin de duh, versiunile vesel, bullet-a arătat din viaţa oamenilor, invitându-şi comparaţii constantă în care avem tendinţa să ne vedem ca învinşi, te pare să exploateze un călcâi al lui Ahile "al naturii umane "Copeland scrie. "Şi femeile-un buchet special nefericit de la sfârşitul lui-poate fi deosebit de vulnerabile la a ţine pasul cu ceea ce ei îşi imaginează este fericirea Joneses."
 Da, Copeland scrie, te poate copiii cronica drăguţ, şi momente cald, dar că nu este niciodată întreg, sau chiar cele mai multe, de povestea vieţii cuiva. "Tearful cade şi accese de furie sunt rareori înregistrate, nici nu se intinde de pur minte-suflare", scrie ea.

Acum, într-un sens, vreau să spun, care într-adevăr îi pasă de Facebook. Dacă sunteţi care au absorbit în compararea voi la alţii în acest fel, închide ecranul computerului şi de dezintoxicare de la lumina albastra. Dar, mi se pare, fenomen foarte aceeaşi este prezent în stranele bisericilor noastre creştine
cele mai multe nostru "de succes" pastori şi liderii bisericii ştiu cum să zâmbet larg. Unele dintre ele sunt sufla-uscate şi manşetă legate; unele dintre ele sunt grunged si Scruffy. Dar ei sunt aici, să ne "incantati" despre "ceea ce face Dumnezeu în biserica noastră."
Cantecele noastre cult sunt de obicei celebrative, atât în conţinut liric şi expresie muzicală. În ultima generaţie, un cântec trist despre răstignire a fost pepped cu un cor jingly-sondare, "A fost acolo prin credinţă am primit vederea mea, şi acum eu sunt fericit toată ziua!"
Aceasta nu este doar o problema mai mare generaţie de trezire spirituală, fie. Chiar şi cei melodii contemporane omniprezente cult care vin direct din Psalmi tind să se concentreze pe psalmi de ascensiune sau psalmi de exuberanta bucurie nu, psalmi de plânge (şi cu siguranţă nu psalmi, blestem!).
 Putem cânta cu uşurinţă cu proorocul Ieremia, "mare este adevărul Tău" (Lam. 3:23). Dar cine poate imagina cântând, în biserică, cu Ieremia: "Te-ai înfăşurat cu un nor, astfel încât nu poate trece prin rugăciune. Tu ne-au făcut spumă şi gunoi printre toate popoarele "(Lam. 3:43-45).
Acest sentiment de cheeriness forţată este văzut în ad-hoc "liturghia" de cele mai multe biserici evanghelice din salut şi concediere. Ca serviciul incepe un pastor rânjind sau chirps lider de inchinare, "E minunat să te văd astăzi!" Sau "Ne bucurăm că eşti aici!" Ca serviciu închide Visage acelaşi Toothy spune, "Ne vedem duminica viitoare! Au o mare săptămâni! "
Desigur facem. Ce altceva am putea face? Suntem bucurie în Domnul, nu-i aşa? Dorim să încurajăm oamenii, nu-i aşa? Şi totuşi, ceea ce incercam sa facem nu este de lucru, chiar şi în condiţii care le-am stabilit pentru noi insine. Banuiesc mulţi oameni în strane noştri să vadă în jurul lor şi cred că alţii au un fel de fericire tinem promiţătoare, şi e de mirare de ce este le-a trecut prin.
De care nu vorbesc, în cazul în care Biblia vorbeşte, pentru întreaga gamă de emoţii umane, inclusiv singurătate, vinovăţie, pustiu, furie, teama, disperare-am lăsa doar oamenii nostri acolo, intreaba de ce ei doar nu pot fi "creştin" suficient pentru a zâmbet prin toate.
Evanghelia vorbeşte un cuvânt diferită, deşi. Isus spune: "Ferice de cei ce plâng, căci ei vor fi mângâiaţi" (Matei 5:4). În regat, primim confort într-un mod foarte diferit decât suntem învăţaţi să în cultura americană. Noi primim de confort, nu, pe de o parte, whining în sensul nostru de dreptul sau, pe de altă parte, pretinzând ca şi cum suntem fericiţi. Suntem mângâiaţi atunci când vedem păcatele noastre, neimplinirile noastre, circumstanţele noastră disperată, şi ne întristăm, ne plangem, noi strigăm pentru eliberare.


Prin prezentarea celor mai plin de duh, versiunile vesel, bullet-a arătat din viaţa oamenilor, şi invitarea comparaţii constantă în care avem tendinţa să ne vedem ca învinşi, Facebook pare a exploata un călcâi al lui Ahile "al naturii umane," Copeland scrie.
 Prin prezentarea celor mai plin de duh, versiunile vesel, bullet-a arătat din viaţa oamenilor, invitându-şi comparaţii constantă în care avem tendinţa să ne vedem ca învinşi, te pare să exploateze un călcâi al lui Ahile "al naturii umane," Copeland scrie.
 Şi femeile-un buchet special nefericit de la sfârşitul lui-poate fi deosebit de vulnerabile la a ţine pasul cu ceea ce ei îşi imaginează este fericirea Joneses."
Cantecele noastre cult sunt de obicei celebrative, atât în conţinut liric şi expresie muzicală. În ultima generaţie, un cântec trist despre răstignire a fost pepped cu un cor jingly-sondare, "A fost acolo prin credinţă am primit vederea mea, şi acum eu sunt fericit toată ziua!"
De aceea Iacov, fratele Domnului nostru, pare atât de în afara pas cu etosul evanghelic contemporan. "Fii mizerabil şi plânge şi plânge", scrie el. "Râsul vostru să se prefacă în tânguire, şi bucuria voastră în întristare" (Iacov 4:9). Ce s-ar întâmpla cu un lider de biserică care au efectuat stagiul spunând poporului său, "O zi nenorocit!" Sau "Sper sa plangi toţi ochii în această săptămână!" S-ar părea o nebunie. Isus întotdeauna se părea o nebunie la noi, la început (Ioan 7:15, 20).Nimeni nu este la fel de fericit ca el pare pe Facebook. Şi nimeni nu este ca "spiritual", cum pare el în ceea ce noi considerăm ca "spiritual" suficient pentru cultul creştin. Poate că ceea ce avem nevoie în bisericile noastre este de lacrimi mai mult, mai multe esecuri, mărturisirea mai mult de păcat, mai multe rugaciuni de disperare care sunt prea adânci pentru cuvinte.

Poate că atunci singuratic şi vinovat şi disperată dintre noi va vedea că Evanghelia nu a venit pentru fericit, dar pentru cei cu inima zdrobită, nu pentru bine, dar pentru cei bolnavi, nu pentru găsit, dar pentru cei pierduţi
Deci, nu vă faceţi griji cu privire la aceste persoane strălucitoare, fericit pe Facebook. Ei au nevoie de confort, şi eliberarea, la fel de mult ca si tine. Şi, mai important, haideţi să nu mai fie acei oameni strălucitor, fericit când ne-am adunat în închinare. Să nu fi rusine sa strige de bucurie, şi să nu fi jenat să plângă în tristeţe. Să nu ne antrenăm pentru controlul spin, ci pentru rugăciune, pentru pocăinţă, de bucurie.
Au o zi mizerabil (şi binecuvântat unul de asemenea).