miercuri, 5 ianuarie 2011

Este uimitor cata influienta are asupra noastra societatea, aproapele. Fiecare din noi dorim sa fim inconjurati de oameni iubitori, ingaduitori, glumeti si bine dispusi, dar tot mai putini suntem gata sa facem ceva in acest sens. Traim o lume a egoistilor, fiecare este pentru el si nu dam nimic, nu luam nimic ca sa nu fim datori. Este absurd .... dar cel mai rau lucru este ca aceasta "cangrena" se intinde ca o molima in interiorul crestinitatii. Nu ne mai cautam, nici macar la telefon, sa vedem cum o mai ducem. Ne facem ca suntem atat de interesati de un anumit lucru care ne distraje atentia atunci cand intamplator ne intalnim. De ce oare te faci ca nu ma vezi? Ti-am gresit? Esti dator sa ma ierti, esti dator sa ma iubesti. O spune Biblia, Domnul Isus, nu eu. Si sti de cate ori ai voie sa ma ierti? De saptezeci de ori cate sapte. Si mai sti inca de ce? Pentru ca in "Tatal nostru" zice ca asa cum ma vei ierta pe mine vei fi si tu iertat de Dumnezeu, d'aia. Si pentru ca eu sunt cel slab iar tu esti cel tare care are datoria sa il accepte pe cel slab.
Nu este nevoie sa ma intreb de ce nu fac la fel, ti-am spus, eu sunt cel slab. Datoria ta este sa ma ajuti sa ajung la acelasi nivel, nu sa ma zdrobesti. Ai mila te rog.
Cu multa stima un nounascut in Domnul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

HTML