sâmbătă, 9 iulie 2011

Dumnezeu a salvat-o


Japonia e o ţară bântuită de numeroase cutremure. Japonezii s-au obişnuit cu ele şi-şi fac locuinţele din materiale uşoare. Clădirile înalte din oraşe se construiesc, folosind tehnologii speciale, ca să poată rezista la cutremure.


Cu mulţi ani în urmă, într-o suburbie a oraşului Tokio locuia o familie de misionari care se stabiliseră acolo cu scopul de a vesti populaţiei locale despre Cristos. Tatăl familiei întemeie o bisericuţă unde în zilele de duminică predica Evanghelia. Mama cânta la orgă, toată comunitatea cânta imnuri duhovniceşti, iar fetiţa lor, ce nu împlinise încă un an, rămânea de obicei acasă să doarmă în pătucul ei. Părinţii o lăsau pe seama unei vecine care dacă o auzea plângând, o lua la dânsa.

Serviciul divin începea dimineaţa la ora zece. Părinţii se pregăteau ca de obicei să se ducă la biserică, dar fetiţa lor făcea nazuri, se frământa, plângea şi nu voia defel să doarmă. Văzând aşa, părinţii hotărâră să o ia cu dânşii.

Totul mergea bine, mama cânta la orgă, tata predica, lumea asculta. Veni rândul rugăciunii de încheiere... dar deodată pământul fu zguduit de un cutremur. Pretutindeni pereţii caselor crăpau şi se prăbuşeau, stârnind nori de praf care îngreuiau respiraţia...

"CUTREMUR!" - strigară cu . toţii. Japonezii nu mai văzuseră demult un asemenea dezastru.
Predicatorul luă fetiţa în braţe şi se repezi într-un suflet spre casă, împreună cu soţia lui, ca să salveze, pe cât era posibil, câte ceva din lucrurile lor. Tata se repezi în odaia fetiţei să scoată pătucul în care dormea ea de obicei în lipsa lor. h găsi comp1et sfărâmat, cu tavanul prăbuşit peste dânsul. Dacă fetiţa. ar fi rămas în pătucul ei, acum n-ar mai fi fost în viaţă.

Dumnezeu a salvat-o şi aceasta n-a fost o simplă întâmplare. Fetiţa a crescut, a crezut în Dumnezeu Şi mulţi ani la rând I-a slujit cu credinţă pe pământul Japoniei. După mărturia ei multe suflete au venit la Cristos şi au găsit în El veşnica lor mântuire.

3 comentarii:

  1. Numele meu este Robert, si am 24 de ani.
    Acum 2 ani mi-a fost prescris un medicament pentru acnee, care mi-a
    distrus viata. Abia tarziu am aflat ca acel medicament era de asemenea
    folosit in cancer.
    De doi ani sufar si ma chinui. Am fost la doctori, am cumparat o
    multime de pastile, insa se pare ca numai Domnul ma poate vindeca.
    Simptomele mele sunt : depresie, impotenta, caderea masiva a parului
    de pe cap, sprancele, gene, maini, picioare, de pe tot corpul,
    inflamarea ochilor, boli ale pielii, probleme de memorie, etc
    Dupa 2 ani de suferinta, am hotarat sa-l opresc pe diavol sa-mi mai
    batjocoreasca trupul creat de Dumnezeu, si sa incerc sa ma apropii de
    El.
    Credinta ta mea nu e mare, insa dumneavoastra stiu ca sunteti unul din
    fii curati si ascultatori ai Domnului.
    Pe aceasta cale, va rog din tot sufletul, faceti o rugaciune in
    biserica pentru suferintele mele, stiu ca Dumnezeu poate vindeca orice
    boala, va implor, nu ignoranti strigatul meu de ajutor.
    Va multumesc din inima.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Robert pentru marturia ta esti un luptator mergi inaite. Dumnezeu de multe ori ne ingaduie prin anumite incercari pentru ca vrea sa invatam ceva de acolo. Fi tare si nu te lasa. Cu siguranta o sa ma rog pentru tine. Fii binecuvantat.

      Ștergere

HTML