marți, 15 februarie 2011

Scrisoare neexpediata

Am indraznit sa va scriu si sper sa nu va suparati, a fost ceva spontan :) nu premeditat. Stiti ca sanatatea m-a tinut departe de Adunare, dar nu numai. De la plecarea lui Mihaela, care a fost un soc pentru mine(nu numai pt mine) am simtit ca ceva nu merge, ca  ceva  ma impiedica sa inteleg anumite aspecte, atunci am profitat de sederea mea acasa si prin studiu impletit cu post si rugaciune am inceput sa inteleg ce nu merge bine.
As vrea sa intelegeti ca nu ma refer la o persoana anume ci in asmblu.
 Adunarea noastra merge la extreme; intr-o parte, pe traditie si cealalta parte pe carismatic, trebuie sa recunoastem ca sunt periculoase ambele.
Mai este ceva, prea vrem sa personalizam credinta, cultul nostru si asta duce la carismatica, poate daca am lasa lucrurile in seama lui Dumnezeu, acceptand voia Lui oricare ar fi, am fi mai aproape de adevar

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

HTML