©1999 by Robin Arnaud
În timp ce încă eram activ în mişcarea carismatică, am devenit deziluzionat cu diferenţa evidentă dintre descrierile Biblice şi conturile de daruri carismatic, în special darul vorbirii în limbi. Aşa că am început un studiu al Bibliei şi de istoria bisericii, în scopul de a determina natura adevărată biblică şi scopul darurilor carismatice. Eu nu am încercat de a dovedi sau infirma nimic, doar pentru a descoperi adevarata natura a darurilor. Aici sunt rezultatele acestui studiu: SCOP de Limba Dumnezeu este un Dumnezeu al ordinii si design (1 Corinteni 14:33). Când El face ceva, El o face cu un plan şi un scop. Domnul nu a vorbi în parabole, de exemplu, în scopul de a fi inteligent sau să apară profundă. Scriptura ne învaţă că El a folosit parabole cu intenţia expresă de disimulare a adevărului de la non-ales (Marcu 4:11,12) .. De asemenea, minuni şi braţele cadouri de la un scop anume. Ele au servit ca semne validarea mesajele care au însoţit (Ioan 20:30,31; Fapte 2:43, 4:16; 2 Corinteni 12:12; Gal 3:05; Rom 15:17-19). Scopul împărtăşire de cadouri de Apostls (atât Scriptura şi istoria bisericii ulterioare demonstrează că au fost darurile te bestowedre să fie înţeleasă într-te NUMAI de către Apostoli şi nimeni altcineva - vreodată), A fost de a valida învăţăturile Apostolilor ". De ce unii oameni susţin că vorbirea în limbi este satanic? Pavel la avertizat pe Timotei că, în vremurile din urmă, mulţi vor cădea de la credinţă, ca să se alipească de "duhuri înşelătoare şi de învăţăturile dracilor." O mare majoritate de cercetători ai Bibliei cred că din moment ce Hristos prestate Satana şi demonii lui toati sunt neputincioşi prin moartea şi învierea Sa, puterea demonilor de acum este o puterea de înşelăciune. Demoni astăzi, apoi, sunt considerate a fi înşelător îngeri. Ei ajung oamenii să asculte minciunile lor prin minciunile lor atractiv şi ademenitoare. Pavel le-a numit "duhuri inselatoare" (1 Timotei 4:1), deoarece acestea învaţă doctrină falsă. Un motiv major atât de mulţi oameni cred că acesta este satanic se datorează faptului că există atât de multe "daruri", care nu validează învăţătura Apostolilor ". Amintiţi-vă de sclavă cu "un spirit de divinizare", care au urmat apostolul Pavel strigând: "Aceşti oameni sunt slujitorii Dumnezeului Celui Prea Înalt, care vă vestesc calea mântuirii!" (Faptele Apostolilor 16:16-18). Sa dovedit că ei "proorociile" au fost opera unui demon, în ciuda mesajului ei! Paul exprimate demon de la ei şi ea a oprit prooroceau. Cum ar putea Pavel spune că servitoare de "dar" a fost demonic? Două motive: 1. Apostolul nu a avut darul de a împărtăşit ei, şi 2. proorociile ei folosit lucrarea lui Pavel pentru a valida HER mesaj, un scop direct spre deosebire de cel destinat pentru cadouri autentice a Duhului. Cadouri carismatic astăzi sunt adesea folosite pentru a "valida" ministerului altcuiva - cineva ale cărui învăţături NU sunt cele ale apostolilor. Ei folosesc scrierile apostolilor "şi împrumuta cuvintele lor, dar le folosesc pentru a da credibilitate la minister lor. Un demon a făcut exact că în Faptele Apostolilor 16! Deci, este evident motivul pentru care un spirit seducatoare ar folosi aceeaşi tactică pe care astăzi - nu pentru a confirma doctrina apostolilor ", dar doctrinele de un mesager din zilele care învaţă ceva mult mai diferit. -Ce învaţă Biblia despre Limba- I. forma unor limbi în Scriptură: Ori de câte ori vom vedea limbi menţionat în Biblie, întotdeauna ia forma unei limbi străine structurate - niciodată "gebreasca extatice." A) În Faptele Apostolilor 2, multi oameni din multe locuri auzit Evanghelia propovăduită în dialecte LOR. Petru a spus mulţimii că evenimentul a fost împlinirea profeţiei lui Ioel (Ioel 2:28 ff), ceea ce face absolut nici o menţiune a limbilor la toate, dar vorbeşte de profeţii, vise, viziuni, şi semne. Pavel a scris mai târziu că vorbirea în limbi sunt "un semn ... necredincioşi la (1 Corinteni 14:22) B) În fiecare caz, ulterior la cea din Faptele Apostolilor 2 limbi unde a fost prezent, "Duhul Sfânt a căzut pe ele ... Aşa cum a făcut din SUA la început (Fapte 11:15-17), care trebuie să însemne că vorbirea în limbi cu privire la aceste ocazii au fost ca limbi în Faptele Apostolilor 2 - o limbă străină verificabile, un semn pentru cei necredincioşi. C) sub formă de Rusalii limbi a devenit paradigma pentru toate formele de glossolalia mai târziu. Toate trimiterile din Biblie pentru a vorbi limbi folosesc aceeaşi bază similitudinea terminologie, implicând de formă. D) episoade din Corint sunt definite în termeni pe deplin compatibil cu cele din Faptele Apostolilor. Pavel scrie, "nici o limbă este fără sens" (1 Corinteni 14:10). El compară limbi limbi lumeşti şi afirmă că toate acestea au sens coerent. Limbi, biblic, nu este cu siguranţă păsărească murmur incoerent pe care o vedem în biserici penticostale carismatice şi astăzi. II. CONŢINUTUL vorbirii în limbi în Scriptură: Vorbirea în limbi a fost un cadou REVELATIONAL - un vehicul de revelaţie de la Dumnezeu la om. Limbi adus revelaţie de la Dumnezeu la fel de sigur ca darul profeţiei revelaţie de la Dumnezeu a adus la proorocii şi apostolii din vechime. Astfel, limba trebuie să fie înţeleasă în Scriptură au adus la inspirat, infailibile, de comunicare şi de autoritate de la Dumnezeu la om: A) Prima apariţie de limbi este definită ca profetic de Peter (Faptele Apostolilor 2:11-18). B) Vorbirea în limbi sunt aproape întotdeauna legate de alte cadouri revelational în Scriptură (Fapte 2, 19, 1 Corinteni 13 şi 14). În Faptele Apostolilor 19 au "vorbit în limbi şi prooroceau." În 1 Corinteni limbi sunt tratate pe larg, în asociere cu profeţie. Diferenţa a fost ca profetia a fost capacitatea de a vorbi infailibil voinţa lui Dumnezeu în propria limbă, în timp ce limbi a fost capacitatea de a vorbi infailibil voia lui Dumnezeu într-o singură limbă nu a avut niciodată învăţat. C) Vorbirea în limbi sunt în mod special spune ca este un vorbi de mistere (1 Corinteni 14:2). Când MYSTERY cuvântul este folosit în Scriptură, este întotdeauna în termeni de revelaţie. Un mister vorbit devine o revelaţie. CONŢINUTUL de limbi, atunci, este considerat a fi infailibilă, infailibili, revelaţia inspirată din tainele lui Dumnezeu pentru om. Limbile vedem astăzi printre Carismaticii penticostali şi cu siguranţă nu se ridică la acest standard biblic măreţ. De fapt, în fiecare serviciu de care am participat în douăzeci de ani ca un carismatic limbi unde a fost folosit, niciodată nu a luat forma unei limbi străine perceptibil, şi "interpretarea" nu a fost niciodată tratată ca o revelatie infailibila de la Dumnezeu. Este folosit pentru a-mi probleme foarte profund faptul că un cuvânt direct din cer ar putea fi tratate atât de uşor de ascultătorilor- În loc de scris-o jos şi având grijă să-l asculte şi să le publice, oamenii ar cap şi spune, "Multumesc, Doamne, pentru acest cuvânt bun", tratand-o mai mult ca o carte de divin Hallmark felicitare decât o revelaţie de la Master Sovereign a universului. Cel Atotputernic nu este şezând pe tronul Lui suflare sărutări la oameni de pe pământ - Cuvântul Său ar trebui să fie tratate cu cea mai mare grijă şi a avut loc cu respect extreme - la fel cum am pretinde pentru a trata Biblia. Dar limbile nu sunt tratate în acest fel ziua de azi. III. Scopul vorbirii în limbi: După cum am menţionat la început, Dumnezeu este un Dumnezeu al ordinii şi design şi atunci când acţionează, El o face cu un scop şi un plan. Vedem că parabole a avut un scop specific (Marcu 4:11,12); că miracolele au un anumit scop (Ioan 20:30-31, Faptele Apostolilor 2:43 şi 4:16, Rom 15:17-19, 2 Corinteni 12 : 12), şi de asemenea că darul vorbirii în limbi a servit unui scop foarte specific: sunt validate mesajul Apostolilor ", şi ei au fost un semn de blestem anticipate legământ pe necredincios Israel. A Vorbirea în limbi) au fost un semn pentru a valida mesajul apostolilor (Marcu 16:17), şi în special lui Pavel (Faptele Apostolilor 10:44-46, 19:6). NUMAI Apostolii au avut autoritatea şi capacitatea de a împărtăşi darul de a altora, prin punerea mâinilor sau rugăciune. Nici unul dintre oameni au pus mâinile pe el ar putea trece Duhul Sfânt sau cadouri pe alţi. Nu este un singur exemplu în Scriptură sau în istoria bisericii ulterior pentru a susţine afirmaţia că nimeni altcineva decât Apostolii ar putea "da" Duhul Sfânt şi darurile Sale. Cei care au primit aceste daruri sign-in mainile Apostolilor nu au fost capabili să le transmită şi altora de-a lungul altora. În cazul în care acestea au fost, atunci nu ar fi fost necesar pentru a trimite Apostolilor la Samaria, pentru ca acestea să primească Duhul Sfânt (şi alte exemple). Exemplul lui Anania (Fapte 9:10-19) este adesea folosit pentru a încerca să respingă acest argument, dar textul nu spune că Saul a vorbit în limbi sau proorocit. Se spune doar că privirea lui a fost restaurată şi a fost botezat în apă. Noi nu mai aud nimic despre Saul până când drumul până acolo, în capitolul 13, în cazul în care APOSTOLI pus mâinile pe el şi Barnabus. Faptul că Pavel a trecut harisme pentru alţii a fost una dintre dovezile pe care el a fost să fie numărat printre Apostoli (Fapte 19, 2 Corinteni 12:12, Efeseni 3:7 ff). A fost extrem de important să se stabilească apostoliei lui Pavel cu "semnele unei Apostol (2 Corinteni 12:12)," pentru că lui Dumnezeu a deschis împărăţia lui Dumnezeu pentru Neamuri a fost o astfel de abatere radicală de la vechiul legământ. Şi a fost important ca Paul să fie luate în considerare ca un Apostol Pavel a scris, deoarece cele mai multe din Noul Testament. De aceea, multe dintre scrisorile sale către biserici deschide cu fraza, "Pavel, apostol prin voia lui Dumnezeu ..." B) Vorbirea în limbi a fost un semn de blestem asupra legământului necredincios Israel. Deoarece aceasta este, probabil, cel mai neglijat şi cel mai înţeleasă greşit scopul de limbi, ea are o mult mai mult să explice, să fie atât de sigur pentru a examina îndeaproape aceste scripturi şi în context: Pavel explică această utilizare a semnului în 1 Corinteni 14:21-22: " În Legea este scris, "de oameni de limbi ciudate şi de buzele de străini voi vorbi acestui popor, şi chiar şi aşa nu vor asculta la Mine, zice Domnul. Deci, limbile sunt un semn nu pentru cei care cred, ci pentru cei necredincioşi, dar profeţia este un semn nu pentru cei necredincioşi, ci pentru cei care cred "(engl). Bear cu o explicaţie lungi acum: 1) Vechiul Testament ne învaţă că Israelul a fost un popor special lui Dumnezeu. El a fost legat într-o iubire contractual special pentru Israel singurul dintre naţiuni de pe pământ (Deuteronom 7:6-8, Amos 3:2), prin urmare, numai ei au primit legea Sa (Deuteronom 4:10-13, Psalmul 147:19 - 20), oracole Lui (Romani 3:2), semnul legămîntului de circumcizie (Rom 3:1) - într-adevăr, toate promisiunile şi a mijloacelor de viaţă legământ (Rom 9:4-5, Efeseni 2:12). 2) Acest legământ cu Israel a fost o sabie cu două tăişuri. Pactul de viaţă a fost unul dintre atât privilegiu şi responsabilitate. Ascultarea a adus atât binecuvântările spiritual şi material, şi neascultare a adus blesteme spiritual şi material (vezi Deut 28:1-68 care descrie binecuvântările legământului supleant şi blesteme legământ). 3) Israelul a fost un popor de oameni obişnuiţi să semne (Matei 12:38, 1 Corinteni 1:20-22). În cadrul contractului de legământ ei s-au dat semne de avertizare care ar putea servi pentru a indica faptul că calamitati care ar întâmpla le-au fost într-adevăr, judecăţile lui Dumnezeu asupra lor. Unul dintre semnele cele mai multe ori de-vazut a fost pierderea de libertate naţională şi auto-guvernare (Deuteronom 28:49). De asemenea, este menţionat în context similar în Ieremia 05:15 şi Isaia 28:11. În Scriptură, după Scriptură, limbile străine au fost un semn de blestem Pactul cu privire la Israel. Cel mai adesea aceasta a fost limba de ocupanti Externe al Israelului, dar la începutul Noului Testament devine mai ales amar. Toate acestea devin relevante pentru darul vorbirii în limbi în Noul Testament prin faptul că Pavel se aplică semnul de blestem contractual (Isaia 28:11), la explicaţia sa a darul vorbirii în limbi în 1 Cor 14:21-22. Faptul că Pavel a ridicat această scriptură dintr-un pasaj care se ocupă cu blestem contractual este extrem de importantă! Pentru a înţelege impactul său trebuie să se uite la data de referinţă este Pavel citând în 1 Corinteni 14 său discurs - Isa 28. În inima de mustrarea lui Dumnezeu împotriva lui Israel, este versetul Pavel citate ... cea care dă semn de blestem (versetul 11). Desigur, trecerea Isaia se referea la invazia asirian iminentă a lui Israel, dar Apostolul Pavel, scriind sub inspiraţia Duhului Sfânt, îl aplică în continuare la judecata viitoare şi climatice asupra lui Israel ulterior la respingerea lor de Hristos. 4) Hristos, "Mesager al Pactului," (Mal 3:1) şi "Ratifier a Noului Legământ" (Luca 22:20), a venit la, dragoste curtată, şi a învăţat Israel. Cu toate acestea, Israelul a refuzat avansurile lui (Matei 23:37, Fapte 28:17-31, Rom 9:31-32 şi 10:03). Generaţie în generaţie care a slujit lui Hristos a fost rapid umplerea măsurii de vinovăţie a strămoşilor lor (Matei 23:32). Prin urmare, această generaţie (Matei 23:36 şi 24:43) a fost de a primi plinătatea de blestemul legămîntului lui Dumnezeu: Dumnezeu va trimite armatele romane (Luca 21:20), in razie templu (Matei 24:2), pe care Domnul stânga pustie (Matei 23:38). Astfel, semnul de hotărâre (limbi străine) a fost dată lui Israel pentru o perioadă de 40 de ani între înălţarea lui Hristos şi distrugerea Ierusalimului şi a templului de către romani în anul 70 d.Hr.. Dumnezeu a fost de cotitură de la Israel la neamurile (Matei 23:37-38; Rom 9:24-29 şi 10:19-21). 5) Vorbirea în limbi a avut o importanţă deosebită pentru necredinţa evreiască în lumina Noului Legământ. În Faptele Apostolilor 2, în special, evreii au fost chemaţi în atenţia (versul 12), după care au fost însărcinaţi cu care a nimicit Domnul Slavei (v 22-24). Sabie cu două tăişuri de legământ a căzut greu blestem asupra acestor oameni, cu rezultatul că mulţi au fost tăiate la inimă şi sa pocăit (Faptele Apostolilor 02:37), să urmeze pe Hristos. 6) Biserica din Corint în sine este mai evidentă dovadă că vorbirea în limbi a fost un semn de blestem contractual pe Israel! Faptele Apostolilor 18 de înregistrări pe care ministerul de 18 luni de-a lungul lui Pavel la Corint (versetul 11) a fost caracterizată de opoziţie extrem de încălzit de la evrei. În timp ce preda la sinagoga din Corint, adversarii evrei rezistat Evanghelia până la punctul de blasfemie, cauzând Paul jos pentru a apela un blestem asupra ei (versetul 6). Rezistenţa la Evanghelia a fost atât de violent în Corint că Domnul ia apărut lui Pavel într-o viziune, promiţând protecţie specială de la rău (versetele 12 şi 13). În scrisoarea sa către biserica din Corint, Pavel face referire în versetele de deschidere a evreilor şi dorinţa lor de semne (1 Corinteni 1:22). citare a lui Pavel din Isaia 28 ar fi o dovadă decisivă. În capitolul 10 Pavel sa ocupat pe larg cu "părinţii noştri" şi neascultarea lor şi judecată, şi a avertizat pe Corinteni de aceeaşi situaţie, dacă acestea nu au fost atenţi. Limbi, apoi, au fost "un semn" - un semn pentru necredincioşi, Hristos-respingând Israel. Lui Dumnezeu semn proorocit şi anticipate de blestem contractual. IV. Efemeritatea Limba: deoarece Scriptura demonstrează ceea ce SCOP de limbi a fost - pentru a valida minister Apostolilor "şi pentru a servi ca semn contractual pentru Israel, este în mod necesar rezultă că, odată ce aceste scopuri au fost atinse, semnul ar înceta. Chiar şi cei care cred în limbi moderne de zi vorbind de acord că canon este completă - "astfel că ele nu pot folosi, eventual, dar astăzi în acelaşi sens în care a fost folosit pe parcursul Noul Testament - infailibili, oracole infailibil al lui Dumnezeu pentru om. manifestări moderne de zile de daruri harismatice sfidează forma biblice şi istorice, de conţinut, şi scopul descris în Scriptură, şi, astfel, este clar că astăzi folosireaa limbilor este o contrafăcut, nebiblic. Copyright 1999 Robin Arnaud si tradus de Goguta prin naomi
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
HTML