joi, 25 noiembrie 2010

plimbandu-mi pasii in amurg, sa-mi imprastii gandurile care nu sunt despre Tine!
Imi scutur umerii de poverile luate peste zi, imi eliberez sufletul si trupul de bagaje...
Caut un loc unde sa pot sa Te respir!... unde sa pot simti miros de Pace!
Am nevoia unei intalniri cu Tine, ca si Moise pe Horeb! Da-mi cale libera sa-Ti vad Cerul asezat la picioare... sa stau in focul mistuitor al infatisarii slavei Tale! Ascunde-ma sub aripi de nori!
Scrie-mi pe inima Tunim (desavarsire) iar pe frunte Urim (Lumina). Imi voi ridica fruntea si inima imi voi ridica spre Tine.

Scutura-mi toate marile si toate anotimpurile, pana nu va ramane nimic decat seninul din Ochii Tai...
scutura-mi toate mandriile si toate visele... pana nu va mai ramane nimic in mine, decat Chipul Tau...
Atunci, voi invata sa iubesc Toamna cu frunzele ei... toamna cu plecarile si renuntarile ei...
Atunci,voi ramane gol, dar imbracat cu Tine!
de
Ligia Trîncă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

HTML