miercuri, 24 noiembrie 2010

Ma numesc Pavel Valeria si imi place mult cum scrieti, sunteti tare. As vrea sa va cer o favoare, sa va dau o idee ... nu stiu cum sa ma exprim ca sa nu fiu inteleasa gresit ... Am sa va spun mai intai de ce am apelat la dv. In primul rand trebuie sa stiti ca eu sunt varza la scris, in al doilea rand vreau sa stiti ca am o dorinta care as vrea sa se auda cat mai sus di nu stiu cum sa procedez -va dati sema pe mine nu m-ar asculta nimeni. Asa. Am lucrat cu copii orfani- daca li se poate spune asa- timp de 20 de ani. In tot acesti ani am sperat ca cineva sa vada ce vad eu, dar ... pauza. Copii sunt luati de la parinti sau lasati chiar de catre acestia in grija statului, bun. Statul ii ingrijeste asa cum ii ingrijeste, nu-i pasa nimanui sau aproape nimanui, singuri care sufera sunt copii si nu putini raman cu traume pe viata. Ce ma mira pe mine este modlitatea usoara a unei mame- daca poate fi numita asa- de a scapa de povora care era copilul. Ei eu m-am gandit ca nu este corect si ca ar trabui ca mama sa fie constransa sa plateasca alocatia copilului timp cat este minor si sa ajute financiar la cresterea acestuia. Acum se pune vechea problema: mama nu lucreaza, nu are venit, nu are unde sa stea, etc ... aceasta s-ar putea rexolva prin scoaterea unor legi care sa o oblige sa-si asume responsabilitatea - aici intra si tatal (daca exista) Ideea mea in mare asta e dar poate dv o puteti dezvolta. Nu o fac din rea vointa dar am suferit atat de mult sa vad cum acei copii se perpeleau de dorul parintilor iar ei se lafaiau in bine. Multumesc ca m-ati .... citit.
buna
merci mult pentru aprecieri
foarte interesant ce spui...
te-as ruga sa scrii un text pe tema asta si sa mi-l trimiti pe cristi.china@gmail.com
il public garantat, pentru ca e foarte interesant subiectul
multumesc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

HTML